top of page

Uus tont tondimaastikul

Ops, uus... Blogi? Blogija?

Kes? Miks?

Macro, micro, suur või väike?

Jälle keegi, kes hakkab rahanõu andma?

Mis või kes ma tegelikult olen ja miks ma siin olen?

Nendele ning ka mõnele teisele küsimusele proovin ma vastata enda loodud nn interneedusepäevikus, mis minu jaoks nii väga needuseks pigem polegi. Küsimustele otsin vastust enda jaoks, kes aga tahab, võib kaasa rippuda ning ka pöidla pihku suruda kui soov tekib.

Blogi tuleb anonüümne, ei jaksaks vanade sõprade/tuttavate/sugulaste rahatantsu ja mangumist ära kannatada, kui finantsvabadus lähemale hakkab nihkuma. Lisaks annab anonüümsus julguse avalikult ning avatult rääkida kõigest, ilma et keegi tänaval mulle laimamise või kitsi olemise eest maksaka virutaks... Järgneb tutvustav sissekanne:

WWW e interneedus, ühendatud rahvaste vaimusünnitiste väljendusvõimalus on pakkunud mulle enamik minu teadmiste varast. Seetõttu pole varem kool mind eriti ka huvitanud, ärge pange siis pahaks kui teen mõne kirjavea, mõni lauseehitus või arvutuskäik veidi lappesse on läinud. Minu 2018 juuli seisuga suurim omandatud väärtpaber, vaatamata kolmele aastale keskkoolis, on põhihariduse tunnistus- no on harimatu mats eks, kuidas ta julgeb üldse rahast rääkima hakata?

Vanust on mul 20, läbitud on Kaitsevägi, töötan elektrikuna Eesti keskmise netopalga nimel sellise graafikuga, nagu endale sobib. Seda vaid eriala õppides, tulevik toob mulle järjest rohkem võimalusi selle summa suurendamiseks. Elektrikuna olen töötanud 2,5 aastat (KV aeg välja arvata).

Selle blawgi kirjutamiseks sain suurima motipaugu Rahakrati põnevat blawgi lugedes. Hell yee, teen ka blawgi siis. Investeerimishuvini, või üldse rahatarkuseni, viis mind keskkooli õpetaja- tollal haridusrevolutsionäär, praeguseks juba investeerimise valdkonnas üks liiderarvaja ning paljude õpilaste jaoks elumuutva õiguse-, keele- ja rahateadmiste pärandaja.

Kristi Saare, kui peaksid juhuslikult seda lugema, siis suur tänu sulle, tänu sinu toimetamistele ja tundidele ei ole keskkool olnud mahavisatud aeg. Eesmärk:

Blogi eesmärk on dokumenteerida minu tegemisi töö- ja finantsmaailmas, jagada minu õnnestumisi ja ebaõnnestumisi, lasta sorida teil minu rahakotis ning õppida finantsoskuste kõrvalt ka eesti keele kirjalikke oskuseid- davai grammarnazid, lennake peale, te teete mind ainult õnnelikumaks ja loodetavasti lõpuks ka kirjaoskajaks. Blogisse plaanin postitusi tegema hakata rahakrati eeskujul vähemalt 1 per kuu, rahakotis sorimine jääb igakuisesse kohustuslikku ning lisaks jauran ka muudel teemadel kui viitsimine tekib.

Portfell:

Esimese sammu harrastusrahasuplemise poole tegin 2016 aasta jaanuaris, tollal käisin veel poole kohaga koolis (al. kella 12st, sest uni oli magus) ja hilisõhtuti käisin enda elatamiseks koerteareenal pärast nende trenni kakajunne ning pissiloike koristamas. Tänaseks olen koristajaametilt välja kasvanud ja investeerin + säästan umb 30% enda sissetulekutest.

Investeeringud: Bondora: 203,11€ Omaraha: 563,41€

Lisaks, Säästukonto: 284€ Kokku varasid: 1050,52€ Rahanõu?

Ei, igaüks teeb oma finantsotsuseid ise. Ma ei võta vastutust kellegi seikluste eest püramiidskeemides ja jumal teab milles veel.

Kristi saare rahatarkuse blogi: https://kristiinvesteerib.ee/

Rahakrati blogi: https://rahakratt.rahajutud.ee/


bottom of page